نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2938
-
الف
+

برگزاری جشنواره عکاسی ویژه افغانستان همزمان با مبعث رسول اکرم (ص)

جشنواره عکاسی «افغانستانی دیگر؛صلح، وحدت، ثبات» در تهران برگزار می شود.

به گزارش آی فیلم 2، جشنواره عکاسی «افغانستانی دیگر؛صلح، وحدت، ثبات» از سوی موسسه مطالعات و تحقیقات بین المللی ابرار معاصر تهران، دفتر سازمان فرهنگی آموزشی یونسکو در تهران، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و انجمن کنشگران پارس در تهران برگزار می شود.

آبدات تاریخی، مناظر طبیعی، روزمرگی های مردم، مراسم های ملی، مسابقات محلی، کشاورزی، جشن های مردم افغانستان و ...موضوعات عکس هایی می باشد که عکاسان می توانند به این جشنواره ارسال کنند.

«سمیه مروتی» مدیر اجرایی جشنواره عکاسی «افغانستانی دیگر؛صلح، وحدت، ثبات» در مصاحبه با خبرنگار آی فیلم2، هدف از برگزاری این جشنواره را به نمایش گذاشتن افغانستانی متفاوت، به دور از جنگ و ناامنی عنوان کرد.

وی همچنین تاکید کرد که عکاسان اشتراک کننده می توانند تعداد 1 تا 4 عکس به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

گفتنی است که، گالری از عکس های ارسال شده برگزار خواهد شد که چهره های مطرح و متخصص در این زمینه برای انتخاب برگزیدگان این جشنواره دعوت خواهند شد.

به گفته دبیرخانه این جشنواره، در مراسم اختتامیه این یه تمام عکاسانی که در این جشنواره اشتراک کردند، مدرک معتبر داده خواهد شد و همچنان به برگزیدگان جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.

علاقمندان می توانند حداکثر تا تاریخ 13 عقرب(آبان) مصادف با ولادت حضرت محمد(ص) آثار خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

م ح

نظر شما
ارسال نظر